domingo, 16 de marzo de 2008

I lo temps seguix passant...

Ola!
Mireu, avui ja és 16 de març i després de tant de temps esperant el concert de marea ha passat tant ràpid que no m'ha donat temps a saber si m'agrada, jaja. Però ara encara queda l'esperança de que tenim unes pasqües per davant que intentarem passar lo millor que se pugue, encara que de vegades no és tan fàcil que les coses surtiguen com natros volem. Pos weno k ia no se que mes fica xk ia stik parlan massa x ser io així que me despedixo en unes bones pasques pa tots!
Dewsssss.

3 comentarios:

Aida dijo...

Ei... he estat pensant, i he arribat a la conclusió que a vegades pensar és dolent si penses coses que no has de pensar... Suposo que les coses no són sempre com tu voldries per a que quan algo surt bé puguis donar-li la importància que és mereix.
No sé, a vegades també penso que ens podria anar millor si fóssim una mica més egoistes, però la veritat, millor no intentar-ho, mai saps què pot passar, sigui dolent,,, sigui ... bo?

Manel dijo...

Veig que també hi has anat al concert...
Per cert, esta entrada em recorda a no se qui... i lo comentari de Aida també me recorda molt a a algu. Qui deu ser?
Salutacions.

fania dijo...

La vida es incerta... esta frase és de nàdia... sempre me la dia quan volia que callesa... XD
Jo també et desitjo bones vacances ara que ja tornem a classe... es que vaig en efecte retardat... i weno no res que és veritat a vegades no convè pensar... i tampoc no convè trencar-se molt el cap per saber de qui parla Manel i sabeu per què?
Pos perque ja porto rato pensant-hi i no ho sé! XD sóc tonta.